اخبار بروجرد

شهردار: ۲۴ میلیارد صرف هزینه نظافت بروجرد شده است

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: سال گذشته ۲۴ میلیارد صرف هزینه نظافت شهر شده است.

رحیم جافری با بیان اینکه اعتقاد ویژه‌ای به انجام کار فرهنگی در شهر داریم، اظهار کرد: اگر زیرساخت و بستر فرهنگی ما محکم‌تر از این بود خیلی از مشکلات و مسائل پیش نمی‌آمد.

به گزارش ایسنا وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شهرداری را چالش فرهنگی دانست و افزود: در خیلی از شهرها زباله‌ها یک‌شب در میان جمع‌آوری می‌شوند، این در حالی است که در بروجرد با همه تبلیغاتی که انجام شده، هنوز در ساعت مقرر زباله بیرون گذاشته نمی‌شود و در برخی محلات، شهرداری مجبور است در روز چند نوبت زباله‌ها را جمع‌آوری کند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش کرد تا با مراجعه مروجان تفکیک پسماند به درب منازل و تبلیغات چهره به چهره این مشکلات را تا حدودی حل کند تا شهروندان هم زباله‌ها را تفکیک کرده و هم به‌موقع بیرون بگذارند.

جافری با بیان آنکه از بودجه ۹۰ میلیاردی سال گذشته شهرداری، حدود ۲۴ میلیارد صرف هزینه نظافت شهری شده است، اضافه کرد: درصورتی‌که با همکاری شهروندان بتوانیم زباله‌ها را یک‌شب در میان زباله‌ها جمع‌آوری کنیم، ۱۲ میلیارد در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی می‌شود و می‌توان این اعتبار را صرف هزینه‌های عمرانی کرد.

وی از تأسیس مدیریت جدیدی تحت عنوان فرهنگی اجتماعی ورزشی در شهرداری خبر داد و بیان کرد: تأسیس این مدیریت نشان از اهمیت فعالیت‌های فرهنگی برای شهرداری دارد.

شهردار بروجرد حذف واسطه‌ها و دلالان از شهرداری، حمایت از تیم‌های ورزشی از جمله فوتبال، برون‌سپاری ورزشگاه‌ها با هدف مشارکت مردم در اداره آن‌ها و ساماندهی نیروهای شهرداری و برقراری انضباط مالی را از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری در ۱۸ ماهه گذشته برشمرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close