اخبار بروجردلرستان

پایان برف و کولاک در محورهای لرستان

روزهای بروجرد- با وجود بارش برف و کولاک طی روز و شب گذشته در سطح استان لرستان، تمام محورهای اصلی باز است و هیچگونه انسدادی نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این باره  گفت: از عصر پنج شنبه تا صبح روز شنبه شاهد بارش باران، برف و کولاک در اکثر نقاط استان لرستان بودیم که با توجه به آمادگی کامل راهداران و حضور به موقع در محورها، هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی و شریانی نداشتیم و در حال حاضر تردد در همه محورها جریان دارد.

عباس شرفی افزود: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه گله بادوش در محور الیگودرز_شول آباد و عدم امکان برفروبی در شب گذشته، هم‌اکنون راهداران شهرستان الیگودرز در حال برفروبی این  محور روستایی هستند که تا پایان امروز تردد در این محور برقرار می شود.

وی اظهار داشت: همچنین تعدادی از راههای روستایی از جمله محور نوژیان در شهرستان خرم آباد، روستاهای چشمه درگاه، کهریز و آشورآباد ازنا و محور دودانگه بروجرد در حال برفروبی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل راهداری زمستانی ۳۲۶ نیروی راهدار در قالب ۴۰ اکیپ در محورهای مواصلاتی، گردنه ها و راهدارخانه ها مستقر و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close