اخبار بروجردویژه ها

رییس دادگستری بروجرد: کارخانه سامان کاشی به زودی به چرخه تولید بازمی گردد/ مختومه شدن ۷۵ هزار پرونده

روزهای بروجرد- رییس دادگستری بروجرد گفت: در یکسال گذشته ۷۵ هزار پرونده قضایی در محاکم این شهرستان بررسی و مختومه شده است.

حمید رضا بوالحسنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلاش همکاران قضایی در دادگستری شهرستان بروجرد به میزان ۷۵ هزار پرونده مختومه، تعداد ۷۵ هزار پرونده ورودی نیز بررسی شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان بروجرد با توجه به سند تحول قضایی که اعلام شده برنامه های خود را پیش می برد و در این راستا، کاهش زمان دادرسی، برخورد با مفاسد اقتصادی و برخورد با جرایم خشن در دستور کار قرار دارد.

رییس دادگستری بروجرد بیان کرد: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان تعداد پنج واحد تولیدی مشکل دار با همکاری دادستانی و بسیج اصناف شناسایی و مشکلات آنان بررسی و به چرخه تولید برگشته اند.

بوالحسنی اضافه کرد: بررسی حل مشکلات کارخانه سامان کاشی بروجرد به طور جد در حال پیگیری است تا به زودی به چرخه تولید برگردد.

وی ادامه داد: در هفته قوه قضاییه برنامه مختلفی در شهرستان بروجرد اجرا شد که از جمله آنان غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان و دیدار با امام جمعه بروجرد بوده است.

هفته قوه قضاییه از یکم تیرماه آغاز و تا هفتم تیر ادامه دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close