اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: تصمیم قوه قضاییه فصل الخطاب است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: اختلال در سامانه سوخت کشور برای تحریک مردم طراحی شده بود که با درایت و اقدام به موقع مسوولان خنثی شد.

به گززش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: اختلال در سامانه هوشمند سوخت کشور و نوشتن شعارهایی علیه نظام، همگی اقدامی برای فراهم کردن زمینه اعتراض و ریختن مردم به خیابان ها علیه انقلاب بود اما این نقشه، با درایت مسوولان نظام با شکست مواجه شد و وضعیت سامانه سوخت اکنون به حالت عادی بازگشته است.

وی افزود: این اقدام در عین حال هشداری برای مسوولان پدافند غیر عامل است تا هوشیاری خود را حفظ کنند و برای توطئه‌های بعدی آمادگی داشته باشند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: همزمان با اختلال در سامانه سوخت کشور برخی رسانه شروع به تبلیغاتی منفی کردند  که این اقدام زمینه ای برای گرانی بنزین است تا مردم را تشویق به آشوب کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در هر اختلافی تصمیم قوه قضاییه و دادگستری فصل الخطاب است، اضافه کرد: ما حامی قوه قضاییه هستیم و رییس دادگستری و دادستان شهرستان از بچه های انقلاب و حامی نظام هستند.

وی ادامه داد: این نظام خون بهای شهدای ما و حاصل خون دل خوردن های امام و تحمل مشقت های جانبازان است.

امام جمعه بروجرد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان خارجی در هفته وحدت گفت: مقام معظم رهبری بیانات جامع و مهمی را فرمودند که باید از طریق تریبون های مختلف و از سوی اهل قلم و فرهنگ مورد تبیین واقع شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره سالروز شهادت حسین فهمیده اظهار داشت: حسین فهمیده در مبارزه با ظالم الگوی ما است کسی که جانش را کف دست می گذارد و زیر تانک می رود.

وی با اشاره به مناسبت های هفته و سالروز تسخیر لانه جاسوسی افزود: با تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه و اقتدار آمریکا شکسته شد که از آن بعنوان اقدامی بزرگ و شیرین می توان یاد کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت دانش آموزان در دانشگاه تهران اضافه کرد: این افراد هیچ جرمی مرتکب نشده بودند فقط به خاطر اعتراض علیه رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

جت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به اینکه به او گفته می شود که برخی علیه او در شهر طومار نوشته اند گفت: اگر افرادی فکر می کنند من با شنیدن این موارد برآشفته می شوم، خیر به هیچ وجه اینگونه نیست و شماره هایی اعلام میکنم تا هر کس هر حرفی خواست با آن شماره ها در میان بگذارد.

وی تاکید کرد: هر شخصی گله و شکایتی دارد می تواند با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در میان بگذارد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه تلفن خود را نیز در اختیار مردم گذاشته است گفت: هر چند برخی با داشتن شماره گاه تماس می گیرند و می پرسند فردا چند شنبه است؟ یا برای من حدیث می فرستند یا با موارد دیگر ایجاد مزاحمت می کنند ولی این سختی را تحمل می کند تا ارتباطش با مردم برقرار باشد.

وی افزود: ارتباط با مردم آنقدر شیرین است که این سختی ها را قابل تحمل می کند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close