اخبار بروجرد

تکمیل طرح‌های آموزشی در بروجرد نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی این شهرستان نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که باید در این راستا حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

” محمد مهرافزون” در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون چهار واحد آموزشی بروجرد برغم پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۸۰ درصد به دلیل نبود اعتبار لازم نیمه تمام رها شده است.

وی اظهار داشت: مدرسه ابتدایی روستای زرشکه، مدرسه شهرک مهرگان، مدرسه شهید چمران و هنرستان فیض با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۹۱ تاکنون راکد مانده‌اند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود در دولت سیزدهم با توجه به نگاه دولتمردان مبنی بر تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام بتوان شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها بود.

مدیر ِآموزش و پرورش بروجرد گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها حدود ۲۰کلاس درس به مجموع کلاس‌های مدارس بروجرد افزوده خواهد شد.

مهرافزون ادامه داد: با توجه به فرسوده بودن ۶۰ درصد مدارس بروجرد انتظار می رود بتوان با حمایت دولت و خیرین اقدامی جدی در راستای تکمیل و بازسازی مدارس بروجرد انجام داد.

وی اظهار داشت: حدود ۷۰درصد محوطه مدارس این شهرستان  فرسوده است و نیاز مجدد به آسفالت و بازسازی دارد.

وی مجموع مدارس بروجرد را حدود ۴۳۰واحد عنوان کرد و گفت: تراکم دانش آموزی در کلاس‌های آموزشی بین ۳۰ تا ۴۰ دانش آموز بوده  درحالی که استاندارد ظرفیت هرکلاس ۲۰ دانش‌آموز است.

به گفته مهرافزون هم اکنون ۶۵ هزار دانش آموز در شهرستان بروجرد مشغول به تحصیل هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close