لرستان

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه منجر به قتل در لرستان

روزهای بروجرد– فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵ نفر اعضای باند سرقت مسلحانه در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: این افراد در یک سرقت مسلحانه پدر خانواده را جلوی چشم فرزندش به قتل رسانده‌اند.

سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی یکی تا ماه گذشته تعداد زیادی از افراد سارق مسلح و سارق به عنف را در سطح استان دستگیر کرده‌ایم، اظهار داشت: اشراف کامل مجموعه انتظامی لرستان به خوبی و با تعامل مردم این استان برقرار است.

دستگیری ۵ نفر اعضای باند سرقت مسلحانه در جاده‌ها

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته یک باند را شناسایی کردیم که اعضای آن در جاده‌های لرستان سرقت مسلحانه انجام می‌دادند، تصریح کرد: متأسفانه در این ماه یکی از سرقت‌های مسلحانه اعضای این باند منجر به قتل یکی از همشهریان شد که به همراه خانواده در جاده تردد می‌کرد؛ در جریان این سرقت مسلحانه افراد تیراندازی می‌کنند و پدر خانواده را جلوی چشم فرزندش به قتل می‌رسانند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه مأموران پلیس آگاهی این افراد را شناسایی و در عملیاتی ۵ نفر اعضای این باند سرقت مسلحانه را دستگیر کردند، افزود: از این افراد ۴ قبضه اسلحه شامل‌‬ ۲ قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف و دو قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close