اخبار ایراناخبار بروجرد

وزیر تعاون: ۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تعاونی‌ها تخصیص داده شد

روزهای بروجرد– تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تعاونی‌ها تخصیص داده شده و برای صادرات محصولات تولیدی تعاونی‌ها نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، حجت الله عبدالملکی در آیین افتتاح کارخانه شیرخشک بروجرد افزود: در زمینه بهبود فضای کسب کار بیش از ۶۰۰ مجوز صادر شده و مانعی برای صدور مجوز وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در این راستا همچنین برای ۱۵۹ رشته دیگر ظرف سه روز مجوزها صادر می شود.

عبدالملکی افزود: از ۲۸ بهمن تا ۲۸ اسفند بیش از ۲۷ هزار مجوز برای مردم صادر شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ مورد بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: صدور مجوز در آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد نیز ۶ ماه طول می کشید و تخلفاتی نیز صورت می گرفت و ضرر و زیان‌های بسیاری به مردم وارد می۶+ داشتند که الان  در مدت سه روز مجوز صادر می شود.

عبدالملکی اظهار داشت: صدور پنج هزار مجوز برای آموزشگاه‌های آزاد از آبان ماه تا کنون از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفاه مردم است.

وی گفت: استفاده از نخبگان در ظرفیت های تولید راهبرد اصلی وزارتخانه است و برای ۳۵۰ رشته شغلی مجوزها برداشته شد.

عبدالملکی با بیان اینکه در حوزه بازاریابی با ۲۰ کشور جهان تعامل و همکاری داریم، گفت: اولین راهبرد ما در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه تولید، حداکثر سازی تولیدات است، که رویکرد متفاوت با نظام های اقتصادی لیبرال است که هدف آنها حداکثر سازی سود است.

وی افزود: هدف ما در این رویکرد؛ حداکثر سازی تولید است اما این مهم در تولید منوط به قیمت گذاری عادلانه است تا منجر به سود شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه قیمت گذاری باید به نحوی باشد که به تولید کننده و مصرف کننده اجحاف نشود، گفت: این گونه قیمت گذاری منجر به حداکثر تولید و سود خواهد شد.

وی افزود: این نوع جدیدی از شکوفایی اقتصادی است که هنوز اقتصاد غربی آن را درک نکرده است.

عبدالملکی گفت: راهبرد اصلی وزارت تعاون افزایش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد دیگر ما سرمایه گذاری در بخش های دارای مزیت در مناطق مختلف با رویکرد توجه به مناطق محروم است.

وی افزود: استفاده از سرمایه های اندک و استفاده از قابلیت سرمایه های مردمی از دیگر رویکردها و سیاست های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه تولید است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close