اخبار بروجرد

سرپرست فرمانداری بروجرد: مدیران به دنبال گزارش‌سازی نباشند

روزهای بروجرد– سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: مدیران به دنبال گزارش‌سازی نباشند.

مجید منعمی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی نامگذاری شده در تحقق شعار سال گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند به دلیل اینکه این مهم باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: اگر بنا است که کاری در شهرستان صورت گیرد و مدیران کل در شهرستان حضور داشته باشند باید حدود رعایت شود.

منعمی اضافه کرد: در صورت رعایت نشدن حدود آثار کارها دیده نخواهد شد و ساختار دچار تنش می‌شود بنابراین با رعایت حدود از ایجاد تنش جلوگیری شود.

وی بیان کرد: مدیران و مسئولین ادارات در جلساتی که برگزار می‌شود اقدامات و کارهای که در حد توان نیست را گزارش ندهند و به دنبال گزارش‌سازی نباشند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای مسئولین باید سند بالادستی باشد و آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

منعمی با تأکید بر رعایت نظم و حضور به‌موقع در جلسات، اظهار کرد: ادارات بدهی خود را به دستگاه‌های خدمات‌رسان پرداخت کنند تا منجر به قطع خدمات نشود.

وی تصریح کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع مسئولین و مدیران ادارات باید پاسخگوی ارباب‌رجوع باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به کمبود آب، خاطرنشان کرد: کمبود برق و اختلال در برق مربوط به همه جامعه است و در این راستا ائمه جماعات در تربیون‌ها این مسئله را بیان و بر مصرف بهینه تأکید کنند.

منعمی اضافه کرد: در این راستا اصحاب رسانه نیز پای‌کار باشند و در نظارت و رصدگری پای‌کار بیایند و از مسئولین مطالبه‌گری کنند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در چارچوب وظیفه از مسئولین بخواهند خدماتی را که ارائه می‌دهند بازگو کنند و مسئولین باید کارهای را که انجام می‌دهند بیان کنند تا مردم در جریان کارها قرار بگیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: مدیران باید نگاه تحول به وضع موجود داشته باشند و باید تلاش شود که در وضع بهتری قرار بگیریم.

منعمی با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ادارات در مناسبت‌های مختلف نسبت به فضاسازی محیطی و محتوایی اقدام کنند در ماه مبارک رمضان ادارات آن‌گونه که باید به این ماه نپرداخته‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close