اخبار بروجرد

تخریب و آزادسازی ۱۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: ۱۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی و زراعی این شهرستان تخریب و آزادسازی شد.

جواد گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین های زراعی و باغات و احکام قطعیت یافته محاکم قضایی با حضور دادستان، موارد تغییر کاربری غیر مجاز ۱۰ بنا در این شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: این ساخت‌وسازهای غیر مجاز شامل هفت بنا به مساحت تقریبی ۲۵۰ مترمربع و سه مورد سکو به مساحت تقریبی ۷۰ مترمربع، سه مورد محوطه‌سازی به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین دیوارکشی و فنس کشی اطراف و داخل اراضی که در راستای قطعه‌بندی و تفکیک اراضی صورت گرفته بود به مساحت سه هکتار واقع در منطقه گلدشت و شیخ میری سادات جمع‌آوری شد.

گودرزی اضافه کرد: سال گذشته ۹۳ مورد ساخت‌وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان شناسایی که برای ۶۰ مورد آن رای قطعی تخریب و ۳۳ مورد تبصره ۹ ماده ۱۰ صادر شده است.

وی بیان کرد: بیشتر این ساخت‌وسازهای غیر مجاز و تصرف اراضی در منطقه گردشگری گلدشت، ونایی و بندیزه است که با متصرفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close