اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: دلیل عقب افتادگی شهرستان در برخی موارد همین فضای مجازی است!

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نظارت بر فضای مجازی در سطح کلان و خرد صورت گیرد.

مجید منعمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز در دفتر امام‌جمعه بروجرد برگزار شد، با اشاره به فضای مجازی، اظهار کرد: تا زمانی که فضای مجازی رها شده و آن‌گونه که باید رصد نشود دچار مشکل هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اتفاقات اخیر حسب ضرورت اینترنت قطع و شبکه‌های اجتماعی مسدود شد و این اتفاقات جمع شد ولی این کافی نبوده و باید بر فضای مجازی نظارت در سطح کلان و خرد صورت گیرد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: دلیل عقب‌افتادگی شهرستان در برخی موارد همین فضای مجازی است و می‌طلبد برحسب این دو ضرورت سطح کلان و خرد در شهرستان نظارت بر این فضا صورت گیرد.

منعمی با اشاره به عملکرد دولت، گفت: علی‌رغم خدمات متعددی که در دولت انجام شده دولت در فضای مجازی و رسانه مظلوم واقع شده است.

وی اضافه کرد: آن‌طور که باید خدمات دولت انجام شده به سمع و نظر مردم نرسیده و به افکار عمومی منتقل نشده است.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه نخبگان در سطح کلان نیز نمی‌دانند که خدمات دولت چه بوده است، افزود: شورای اطلاع‌رسانی دولت در شهرستان تشکیل خواهد شد و اطلاع‌رسانی بعد از تشکیل این شورا آغاز خواهد شد.

منعمی ادامه داد: تا زمانی که مردم و افکار عمومی از خدمات دولت اطلاع نداشته باشند بحث امیدآفرینی مردم ایجاد نخواهد شد و مردم باید بدانند که در این دولت که دولت مردمی بوده چه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه باید بدانند که حاکمیت خدمتگزار آن‌ها است، گفت: در مظلومیت دولت همین بس که در ساختار خود مظلوم بوده و نه تنها در فضای مجازی بلکه در فضای حقیقی نیز مظلوم است.

منعمی خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان یک نفر را مشخص کنند تا هفتگی خدماتی را که انجام می‌دهند به فرمانداری گزارش دهد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فرماندار بروجرد: دلیل عقب افتادگی شهرستان در برخی موارد همین فضای مجازی است!”

  1. از این به بعد اینقدر بر فضای مجازی نظارت کن که بترکی
    از همین نوع مسئولین نخبه است که وضعمون اینحوریه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close