اخبار بروجرد

کتاب «نقش پادگان مهندسی رزمی ۴۱۱ در دفاع مقدس» نگاشته می‌شود

روزهای بروجرد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از تدوین و نگارش کتاب «نقش پادگان رزمی مهندسی ۴۱۱ شهرستان بروجرد در دفاع مقدس» خبر داد و اظهار داشت: از طرف پادگان مهندسی رزمی ۴۱۱ شهرستان بروجرد، اطلاعاتی از جمله تعداد فرماندهان، نیروهای تحت امر، تاریخ عملیات‌ها و مناطقی که عوامل پادگان مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل نزاجا بروجرد، در دوران دفاع مقدس نقش داشته‌اند، و … در اختیار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان قرار گرفته است.

سرهنگ «محسن رشیدی» در گفتگو با دفاع پرس افزود: پس از بررسی محتوی و طی مراحل ممیزی توسط کارگروه علمی – ادبی و کارشناسان نظامی، تصاویر، اطلاعات،  اسناد  تکمیلی‌تر گرد آوری و به چاپ می‌رسد.

وی با بیان اینکه  گردآوری مطالب مرتبط با کتاب، «نقش پادگان رزمی مهندسی ۴۱۱  شهرستان بروجرد در دفاع مقدس»، در راستای فعالیت‌های کمیته اسناد کنگره  ملی شهدای لرستان نیز هست، تصریح کرد: این کتاب تا پایان سالجاری به چاپ می رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس  در خرم آباد از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد، اظهار داشت: محتوای  ۲۰  عنوان کتاب نیز از نویسندگان لرستانی مراحل تدوین و ویراستاری را طی می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: خاطرات فرماندهان و رزمندگان  در دفاع مقدس سرشار از مفاهیم ارزشی همچون ایثار و از خود گذشتگی و  روحیه مقاومت است که بایستی به زبان هنر به نسل جوان و آیندگان منتقل شوند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close