اخبار بروجرد

افزایش حقوق متناسب با تورم باشد

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید میزان افزایش حقوق با نرخ تورم برابری کرده و تناسب داشته باشد.

فاطمه مقصودی در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در تذکری با انتقاد از وضعیت اقتصادی و معیشتی گفت: قرار بود بازار خودرو و صندوق‌های تأمین اجتماعی و بازنشستگی سامان پیدا کنند. همچنین وضعیت اقتصادی و آزادسازی بی‌محابای قیمت‌ها و تورم کمرشکن باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده و در همین شرایط شاهد حداقل افزایش حقوق هستیم.

وی با طرح این پرسش که آیا نرخ افزایش حقوق و دستمزد با نرخ تورم برابری می‌کند؟ گفت: کارمندان و کارگران بار اصلی تولید و معیشت جامعه را به دوش می‌کشند اما حقوق آنها با اعداد و ارقام و تورم تناسبی ندارد جال اینکه طبق تاکیدات رهبری معیشت و سفره آنها بسیار مهم است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: دولت مردمی رئیسی تدابیر لازم را افزایش حقوق آبرومند و متناسب با تورم برای کارگران و کارمندان در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان درنظر داشته باشد تا مانند سنوات قبل کار به اردیبهشت، خرداد و تیر نکشد شاید با این کار کمی از آلام اقتصادی و سفره معیشت ملت ایران التیام بخشیده شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close