اخبار بروجردویژه ها

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی بروجرد

روزهای بروجرد– فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان بروجرد خبر داد.

سرهنگ مسلم مویدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حکم تخریب شش مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی منطقه «گلدشت» شهرستان بروجرد اجرا شد.

او گفت: این حکم با دستور دادستان شهرستان و در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با همکاری مدیر جهاد کشاورزی، رئیس و پرسنل یگان حفاظت امور اراضی و با همکاری نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان، افزود: با اجرای این حکم، چهار هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی و باغی به حالت اولیه بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی، افزود: بر اساس قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی جرم محسوب می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از انجام هرگونه اقدام در زمین‌های زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی و یا تماس با شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close