لرستان

ظرفیت بیمارستان ابن سینا دلفان به ۱۵۰ تخت افزایش یافت

روزهای بروجرد- رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ظرفیت بیمارستان ابن سینا دلفان به ۱۵۰ تخت افزایش یافت بنابراین این مساله ظرفیت مناسبی را برای ارائه خدمات به بیماران فراهم می‌کند.

به گزارش  ایرنا بهرام دلفان در نشست بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دلفان اظهارکرد: افزایش تخت های بیمارستانی در بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان از ۹۹ تخت بیمارستانی به ۱۵۰ تخت ظرفیت خوبی برای ارائه خدمت به بیماران را ایجاد کرده است.

او بیان کرد: با همدلی مسوولان شهرستان، سعی و تلاش بر این است که سطح سلامت مردم در مسیر توسعه قرار گرفته و ارتقاء پیدا کند؛ همچنین پیگیر ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای گاوکش، افزایش اتاق عمل های بیمارستان ابن سینا و حل مشکل عوارض شهرداری پروژه های عمرانی شهرستان طی نشستی با حضور نماینده مردم، امام جمعه، فرماندار و شهردار شهرستان خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شهرستان دلفان در حوزه پروژه های عمرانی بهداشتی و درمانی با ۹ پروژه در حال ساخت وضعیت خوبی دارد و بیان داشته ها و خدمات به مردم، بیان توانایی نظام اسلامی و بیان مشکلات کاری ضروری جهت تسریع در رفع آنان است.

دلفان اظهارکرد: تامین و افزایش سطح سلامت مردم کاری است تیمی و نیازمند مشارکت همه عوامل تاثیر گزار در آن هست که این امر مهم با همدلی و همراهی همه عوامل امکان پذیر خواهد بود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close