لرستان

وضعیت نگران‌کننده لرستان در آمار بیکاری و تورم/ برخی مدیران بی‌خیال شده‌اند

روزهای بروجرد– دادستان خرم‌آباد از وضعیت نگران‌گننده این استان در حوزه تورم و بیکاری انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران بی‌خیال هستند.

داریوش شاهون‌وند در مراسم روز صنعت و معدن لرستان اظهار داشت: لرستان در حوزه تورم و بیکاری رتبه‌‌های نگران‌کننده‌ای دارد که امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی به نقطه مطلوب برسیم.

او  با بیان اینکه هر زمان که مدیران لرستان دغدغه رفع موانع تولید را داشته‌اند مشکلات به‌خوبی رفع شده‌است، افزود: مردم باید به این باور برسند که کاهش تورم وجود دارد.

دادستان خرم‌آباد با تأکید به اینکه بزرگ‌ترین چالش‌ عدم تعامل و هماهنگی و همدلی بین مدیران است، عنوان کرد: برخی مدیران نه‌تنها در جهت رفع مشکلات هیچ قدمی بر نمی‌دارند بلکه مانع هم ایجاد می‌کنند که تا سال‌ها رفع نشود

او با بیان اینکه دستگاه قضا باید با این مدیران برخورد کند، بیان کرد: دستورات ما در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی و عینیت بخشیدن به شعار سال و مقابله با ترک‌فعل مدیران است.

شاهون‌وند با تأکید به اینکه در چارچوب قانون به برخی مدیران فرصت رفع موانع داده شده‌است، گفت: برخی از مدیران بی‌خیال هستند درحالی‌که عدم پاسخ‌گویی هم جرم است و لذا مدیرانی که نسبت به رفع مشکلات و موانع بی‌تفاوت هستند هم مرتکب ترک‌فعل شده‌اند.

او رویکرد دستگاه قضا را حمایت از مدیران تلاشگر دانست و تصریح کرد: مشکلات چند واحد تولیدی در شهرهای بروجرد، دورود و خرم‌آباد با تعامل مدیران رفع شد.

شاهون‌وند گفت: اظهار داشت:  امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌نحوی عمل کنند که شاهد اشتغال‌زایی به‌معنای واقعی کلمه در لرستان باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

2 thoughts on “وضعیت نگران‌کننده لرستان در آمار بیکاری و تورم/ برخی مدیران بی‌خیال شده‌اند”

  1. اخ اخ اخ بخدا خیلی خیلی غمگین و دردناکه امار یک فقر ،امار یک در تورم و بیکاری نداشتن مبلمان شهری نداشتن شهرک و پتروشیمی عظیم این شهر با وجود اینکه بسیار بسیار برای دامداری و دام پروری عالی هست و فضاهای خوبی برای اینکار داره حتی یک دامداری عظیم نداره این شهر حتی یک کلینیک دندانپزشکی نداره و مردم شهرش میرن محلات اراک برای خدمات دندانپزشکی ارزانتر.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close