اخبار بروجرد

نطق میان دستور فاطمه مقصودی؛ انتقاد از یک “جریان انحرافی” و “منفعت طلب” در شهرستان بروجرد

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس در نطق میان دستور خود با انتقاد از وعده‌های بر زمین مانده دولت در حوزه مسکن، گفت: در افــق ۱۴۰۴ قرار بود با اجرای طرح جامع مسکن بازار متعادل شود و براساس سند چشم‌انداز هر خانوار ایرانی یک خانه مستقل داشته باشد  و قرار بود ۸۰ درصد خانوار‌ها در مسکن ملکی خود ساکن شوند.

  فاطمه مقصودی در نشست علنی صبح دوشنبه ۱۶ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با سلام و درود خدمت ملت شریف ایران  گفت: السلام علیک یا ابا عبدالله و اکرمنا الشهاده وعرض ادب به پیشگاه حضرت ولى عصر (عج) سلام و درود بى کران به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران حضرت امام خمینى نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و مرجعیت امام خامنه ای مدظله العالی  و با سلام و درود بى پایان بر تمام شهداى راه حق و فضیلت از صدر اسلام؛ در طلیعه گام دوم انقلاب و در حالی که جمهوری اسلامی با مجموعه ای از قوّت ها، ضعف ها ، فرصت ها و تهدیدها روبرو است،‌ باید با همدلی و همراهی میان تمامی ارکان این انقلاب الهی با رویکرد حل مشکلات  و ایجاد و افزایش روزافزون رضایتمندی مردم به عنوان مهمترین مولفه امنیت ملی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری عمل نمود.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نظام اسلامی در سطوحِ استراتژیک و راهبردی، روز به روز قدرتمندتر از پیش، به مسیر نورانی خویش ادامه داده و امروز به عنوان یک قدرت مُهّم جهانی ، شناخته شده است و می بایست نظام الهی مان را با همراهی همدلانه مردم و بزرگترین فرصت که وجود رهبری الهی است با هدف نیل به  ایجاد تمدن نوین اسلامی یاری کنیم. روشن است که استکبار جهانی و آنان که منافع خود را در نتیجه این تحول عظیم و انقلاب عظیم دینى مردمی در تهدید و مخاطره مى دیدند، نتوانند آن را تحمّل کرده اند.

مقصودی با انتقاد از افزایش قیمت مسکن در ادامه یادآور شد: در حوزه مـسـکـن در افــق ۱۴۰۴ قرار بود با اجرای طرح جامع مسکن بازار متعادل شود و براساس سند چشم‌انداز هر خانوار ایرانی یک خانه مستقل داشته باشد  و قرار بود ۸۰ درصد خانوار‌ها در مسکن ملکی خود ساکن شوند و در کنار آن کاهش قیمت و اجاره‌بها نسبت به سطح درآمد‌ها به عنوان یکی از نتایج کلان مدنظر  بود و همچنین قرار بود مسکن مردم را درست کنیم!

او در ادامه یاداور شد: کارمند معمولی نمی تواند در مسکن معمولی زندگی کند و حقوق ۷ الی ۸ میلیون تومانی کفاف مسکن او را نمی دهد. آیا با ۸ تا ۱۰ میلیون می توان  زندگی کرد؟ دولت ها و دولت قول داد مسکن درست کند، .  عهد ما با مردم عزیزمان با همین مردمی که در همه لحظات سخت و دشوار پای کار انقلاب الهی مان بوده اند و هستند این بود .

این نماینده مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مردم جامعه باید در یک حالت عادی زندگی بدون استرس و التهاب زندگی کنند، اظهار داشت: صدای مردم بلند است و ما در مجلس صدای مردم هستیم.

نماینده مجلس یازدهم در ادامه تاکید کرد: امروز در رشد تولید، مهار تورم و در راستای محوریت اقتصادی و رشد تولید در پیشگاه ملت با اعتبار به حق و حقیقت و پرهیز از مصلحت های کاذب از حقیقت مظلومیت نظام مردم،دولت مردمی و مجلس انقلابی سخن خواهم گفت.

او تصریح کرد: من بعد از خدا با مردم صحبت می کنم مردم خوب، شریف و نجیب. عزیزان بدانید روزی که در انجام وظیفه دچار غفلت شویم عده ای به کانون های قدرت و ثروت متکی می شوند و برخی مسئولان و مدیران دنیا طلب خواهند شد،امروز جبهه جهاد میدان اقتصادی، رونق اشتغال و رشد تولید است، امروز هم رکابی با امام جامعه تجلی انسانیت و دین مداری سعادت و حُسن عاقبت را به همراه خواهد داشت.

این نماینده مجلس ادامه داد: تلاش صادقانه در مسیر اشتغال و اقتصاد مردم همتی است که در عرصه میدان سخت بروز و ظهور خواهد داشت، ما چیزی در پرده نداریم و جان بر کف برای تحقق آرمان های انقلاب که کارآمدی دین در اداره امور است و تحقق شعار سال رهبری عزیز و رضایتمندی مردم شریف است به میدان آمده ایم، در حالیکه افرادی با مطامع دنیوی که اهل پرده اند و آنچنان که مردم هم می بینند همین کانون های قدرت و ثروت با تفکری پوسیده و مزورانه در پی ایجاد اخلال و حرکت عظیم اقتصادی  و اشتغال هستند

 او در ادامه افزود: نفوذی های منفعت طلب و جریان انحراف را می گویم، همان هایی که رشد تولید ۱۶۶ درصدی و تحقق منویات شعار سال  رهبری را بر نمی تابند و هراسان و نگران هستند، معلوم است که ثروت و قدرت متراکم به دهانشان مزه داده است و چنان به جگرشان چسبیده که توان دیدن موفقیت دستاوردهای نظام و دولت مردمی را ندارند به همین دلیل مدام در حال کارشکنی،اختلال و برهم زدن نظم تولید و میدان جهاد اقتصادی هستند و همراهی لحظه‌ای جریانات معاند و امپراطوری رسانه ای مبتنی بر تحریف با این گروه، جای بسی تاسف است، باید مراقب تهدید بزرگ باشیم .

او یادآور شد: کاهش سرمایه اجتماعی در نتیجه ناکارآمدی اشباع شده مدیریتی کشور و شعاری شدن ارزش های اصیل انقلاب در پرتو قبیله نگری و بی تقوایی سیاسی و سوء استفاده از معیارهای انقلاب و ایجاد بحران اقتصادی بوجود امده است، قبیله نفوذ انقلابی نماها که در پیوندی ناگسستنی با کانون های قدرت و ثروت نوظهور در جهت خلاف تحقق علمی شعار سال عمل می کنند و زمینه ساز بیکاری،آسیب های اجتماعی فراگیر شده اند.

نماینده بروجرد ادامه داد: بنده معتقدم ترسیم ماجرای قدرت فرصت طلبان نفوذی فتنه گر در افشای کانون فتنه و انحراف برای جلوگیری از ثبت ناصحیح وقایع و تبیین مسائل پشت پرده ضرورتی عبرت آمیز است، در شرایطی که دولت مردمی  با حداکثر ظرفیت تلاش برای تحقق شعار سال و رشد تولید، مهار تورم است، این جریان نفوذی قدرت طلب با اقدامات پلید و تحریک افرادی خاص که مزین و آماده شده اند برای این روزها ، سعی در دو قطبی کردن های کاذب و متزلزل نشان دادن مسئولان و بحرانی  نشان دادن  کردن شرایط هستند و تمام تلاش خود را می کنند.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: کدام وجدان بیدار و منصفی منکر این همه دستاورد است، کدام وجدان و آگاه و خداترس تحمل تیغ کشیدن جریان انحراف، افراطی و قدرت طلب علیه تولید و اشتغال را دارد، سامان کاشی بروجرد، نساجی بروجرد، خودرو سازی بروجرد، سد آبسرده، نیروگاه سیکل ترکیبی از کدام بگویم.

 مقصودی در پایان خاطر نشان کرد: جناب آقای رئیسی به داد تولید بروجرد برسید، مظلومیت در شهرستان بروجرد استان لرستان بیداد می‌کند و در غبار خیانت و قدرت طلبی نفوذی ها و متاسفانه حمایت های پنهان و آشکار عده ای دستاوردهای دولت مردمی و مجلس انقلابی را به سخره گرفته اند، آقای رئیس جمهور  بیایید و ببینید  خودرو سازی که خود دغدغه اش را داشتید راه افتاده  و نساجی ۱۶۶ درصد رشد داشته و ۱۵۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد کرده، سامان کاشی علیرغم تمام کارشکنی‌ها اورهال و آماده راه اندازی است، مجموعه کارخانجات نساجی بروجرد با همت سهام داران مومن و متعهد  و همراهی کارگران عزیز و شریف رکوردی بی نظیر در تاریخ تولید و اشتغال در سیاهی غبار آلود پلید و اراده های حرام و آلوده سیاست زدگی  ایستاده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close