اخبار بروجرد

۵۰ میلیارد برای ادامه فعالیت‌های عمرانی تپه چغا بروجرد نیاز است

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: ۵۰ میلیارد برای ادامه فعالیت‌های عمرانی تپه چغا نیاز است.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تپه چغا یکی از مکان‌های بسیار مهم و حائز اهمیت بروجرد است که مساحتی نزدیک به ۴۵ هکتار دارد.

او تصریح کرد: این تپه یک ظرفیت بسیار ایده‌آل دارد که شورای اسلامی دوره ششم و شهرداری تصمیم گرفتند این پروژه را با شدت بیشتری اجرا کنند و فضای سبز آن را توسعه دهند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: با ایجاد بسترهای لازم محلی برای گردشگری می‌شود به‌طوری‌که قبلاً جاده‌های زده شده بود که در حد سواررو بود و مردم مکانی برای نشیمنگاهی نداشتند.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: در حال حاضر ۳ جاده در تپه چغا احداث شده که جاده اول ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، جاده دوم کار راهگشایی آن انجام و پیمانکار در حال کار عمرانی و سنگ‌فرش بوده و جاده سوم در حال بازگشایی معبر است.

او بیان کرد: نزدیک به ۱۸ سال است که تلی سیژ آن به طول ۷۰۰ متر به دلایل مختلف راه‌اندازی نشده که با پیگیری‌های که صورت گرفت در حال حاضر از استانداردهای لازم برخوردار شده است.

شهردار بروجرد ادامه داد: این پروژه یکسری نیازمندی‌های مانند پارکینگ، مکان دسترسی، استراحت، سرویس‌های خدماتی و بهداشتی نیاز داشت که بایستی اجرا می‌شد که در دستور کار قرار گرفته شده است.

عیدی بیرانوند اظهار کرد: برای این پروژه ۲۰۰ الی ۳۰۰ سکوی نشیمنگاهی در حال اجرا است روشنایی آن تکمیل و با فاز دوم روشنایی تکمیل‌تر خواهد شد.

او تصریح کرد: امید می‌رود این پروژه که بسیار حیاتی و واجد ارزش تفریحی و تفرجگاهی است هر چه زودتر آماده شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: از محاسن این پروژه این است که در دل شهر قرار دارد و مردم می‌توانند به‌راحتی هم تفریح خود را انجام دهند و دسترسی راحت به مکان کسب‌وکار و سکونتگاه خود داشته باشند.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: ۵۰ میلیارد تومان برای ادامه فعالیت‌های عمرانی نیاز دارد و تاکنون ۲۰ میلیارد برای آن هزینه شده است.

او بیان کرد: این تپه مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری است که تاکنون چند نقطه آن برای این مهم در نظر گرفته شده است.

شهردار بروجرد ادامه داد: شهرداری‌ها اگر از طرف مردم حمایت شوند خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند مطمئن باشند پولی که به شهرداری داده می‌شود صرف عمران و آبادانی شهر می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close