اخبار بروجردورزش

سجاد پیردایه نایب قهرمان کشتی نوجوانان جهان شد

روزهای بروجرد- تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را به دست آورد.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان، تیم ایران با کسب ۲ مدال طلای اهوار خاطری در وزن ۴۵ کیلوگرم و سینا خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم، ۲ مدال نقره سجاد پیردایه در وزن ۶۰ کیلوگرم و ابوالفضل حسینی در وزن ۷۱ کیلوگرم و ۲ مدال برنز سام سیار در وزن ۴۸ کیلوگرم و توحید نوری در وزن ۹۲ کیلوگرم با ۱۵۶ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سجاد پیردایه کشتی گیر آینده دار بروجردی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر دانیل گوربویچ از چک را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر یاندرو سوتو ریورا از پورتوریکو را مغلوب کرد. پیردایه در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد امور بک آسان اولو از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ جمال عباس اف از آذربایجان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب آکیتو ماهرا از ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

سجاد-پیردایه

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close