اخبار بروجردویژه ها

مدیرعامل نساجی بروجرد: کارخانه در حال توسعه است/پرداخت حقوق کارگران اولویت اول ماست

روزهای بروجرد- مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد گفت: پرداخت حقوق کارگران این کارخانه اولویت اول و مهم‌ترین برنامه اجرایی است.

نساجی بروجرد

امید علایی در گفت‌وگو با ایلنا  اظهار کرد: مجموعه کارخانجات نساجی بروجرد قبل از اینکه به بخش خصوصی واگذار شود تعداد شاغلین در این کارخانه ۵۷۰ نفر بوده است که بیش از ۳۰۰ نفر قبل از واگذاری تعدیل شده بودند.

او افزود: بعد از واگذاری به بخش خصوصی در طول دو سال همه نیروها به مجموعه برگشتند و تعداد کارگران به مرز ۹۰۰ نفر رسید که حدود ۲۰۰ نفر سالها به صورت‌ پیمانکاری بوده که با موافقت کارفرما (زنده یاد حاج محسن مظاهری) تغییر وضعیت داده و به صورت‌ قراردادی مشغول شدند.

مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد گفت: در حال حاضر نیز با توجه به تلاش مستمر و پیگیری هیأت مدیره  مدیریت شرکت در جهت توسعه و اشتغال تعداد پرسنل به ۲۰۰۰ نفر و با احتساب نیروهای فروشگاهی به ۲۴۰۰ نفر بیمه شده رسیده است.

او یادآور شد: تدابیر مهم و اجرایی که نبض کارخانه در گرو آن است می‌توان به نوسازی و تجهیز ماشین آلات ریسندگی ۱و۲ از بهترین برندهای اروپایی اشاره کرد که این مهم در قسمت رنگرزی و چاپ با خرید خط تولید ۳ متری، بخش دوزندگی با تولیدات بسیار فاخر و متنوع که از آرزوهای دیرینه مجموعه و بنیان گذاران آن‌ بوده همچنین برنامه ریزی جهت سرمایه‌گذاری بالغ بر یک و نیم میلیون یورویی در بخش بافندگی از کمپانی بسیارمعروف پیکانول صورت پذیرفته است.

علایی بیان کرد: توسعه فروشگاهی از دیگر اقدامات مهم و قابل تامل کارخانجات نساجی بروجرد در سال‌های اخیر است که ضمن عرضه مستقیم کالا بدون واسطه در جهت ارج نهادن و رضایت مشتری از قیمت مناسب کالا برای مردم عزیز و شریف، موجبات ارتقا برند و بالا رفتن تابلوی نساجی بروجرد در ۲۳ استان کشور شد.

مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد اظهار داشت: تولیدات این کارخانه روزانه پنجاه هزار متر پارچه خام، ده هزار عددکالای خواب و آشپزخانه و همچنین با توجه به توسعه اخیر واحد دوزندگی روزانه ۲۵۰ دست البسه که در آینده نزدیک این تعداد به ۱۵۰۰ خواهد رسید.

او افزود: تولید و توسعه شرکت مرهون حمایت مسئولین استان و تلاش، ایثار و همدلی هیئت مدیره، مدیریت و کارگران سخت کوش نساجی بروجرد بوده است.

علایی یادآور شد: با توجه به اینکه کارخانجات نساجی بروجرد در مسیر توسعه است شرایط اقتصادی حال حاضر نیازمند مشارکت و حمایت همه جانبه دستگاه‌های دولتی ومردمی در راستای تولید و اشتغال و براساس منویات مقام معظم رهبری است، امید است این روشنگری باعث همدلی و تعامل بیشتر و تنویر افکار عمومی شود.

او در خصوص واگذاری سهام کارخانه در سال ۸۹ خاطر نشان کرد: سهام شرکت عمدتا مربوط به بانک ملی بوده که یک مجموعه اقتصادی دقیق نسبت به اموال خود است و در این مزایده عمومی یک شرکت ترکیه‌ای هم حضور داشته که سهامداران فعلی به سختی وارد مزایده شده و تا چهار برابر قیمت اولیه سهام عرضه شده این شرکت را خریداری  و از احتمال نابودی مجموعه بوسیله رقبای ترک که اتفاقا خریدار مجموعه عظیم و ریشه دار نساجی مازندران بوده جلوگیری شد و کل مبلغ خرید طبق جدول زمان بندی تا سال ۹۴ تسویه شده است.

مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد گفت: امیدوارم که همواره شاهد  قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تکریم و حمایت بی شائبه از تلاشگران عرصه کار و تولید قدم برداشته شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close