اخبار بروجرد

تشکیل پرونده قضایی برای ۲ پزشک متخلف در بروجرد

روزهای بروجرد– معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مطب ۲ پزشک متخصص که به ارائه خدمات تزریق چربی و زیبایی لیپوساکشن بصورت غیر بهداشتی توسط افراد بدون مدرک اقدام می کردند شناسایی شد.

 مهدی زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: پیرو تبلیغات فضای مجازی مبنی بر انجام خدمات زیبایی در زمینه لیپوساکشن و تزریق چربی، در ۲ مطب پزشکان متخصص، کارشناسان معاونت درمان به عنوان بیمار به مطب مراجعه و مشخص شد پزشکان مذکور مطب خود را در اختیار فردی فاقد صلاحیت و بدون مدرک تحصیلی مرتبط جهت انجام عمل زیبایی لیپوساکشن و تزریق چربی قرار داده و فرد متخلف بدون حضور پزشک فعالیت می‌کند.

او خاطرنشان کرد: در این خصوص پزشکان مسوول فنی به مطب فراخوانده شده و تخلف به آنان تفهیم و نهایتا پرونده جهت بررسی به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده شد.

معاون درمان شبکه بهداشت شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه این نوع جراحی از جمله جراحی‌های خطرناک با ریسک بالا بوده و در صورت نداشتن تخصص لازم ممکن است منجر به مرگ بیمار شود گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت انجام لیپوساکشن در مطب‌ها و حتی کلینیک‌های پوست ممنوع و غیرقانونی است و تنها در مراکز جراحی محدود و بیمارستان‌ها و توسط گروه جراحان فوق تخصص پلاستیک یا پزشکانی که دوره‌های مصوب وزارت بهداشت را دیده اند باید انجام شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close