اخبار بروجردویژه ها

اگر مشکلات نساجی بروجرد رفع نشود با اخراج چند صد نفری کارگران مواجه خواهیم شد

روزهای بروجرد– مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به مشکلات کارخانه نساجی بروجرد گفت: اگر مشکلات این واحد رفع نشود با اخراج چند صد نفری کارگران نساجی مواجه خواهیم شد و این موضوع به یک چالش جدی تبدیل می‌شود.

نساجی بروجرد

منوچهر گودرزی در جلسه کمیسیون کارگری لرستان که به ریاست استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه بیمه شده اجباری از شهریور گذشته تا شهریور امسال یک و ۳۲ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: در مجموع ۶ هزار نفر به بیمه شدگان اجباری استان اضافه شده است‌

شهریور گذشته تعداد افرادی که بیمه بیکاری دریافت کردند ۱۸۶۱ نفر بود ، در حالی که شهریور امسال این عدد به ۱۷۷۷ کاهش پیدا کرد، یعنی تعداد افرادی که بیمه بیکاری دریافت می‌کنند در استان ۴ و نیم درصد کاهش داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان به مشکلات کارخانه نساجی بروجرد نیز اشاره کرد و گفت: اگر مشکلات این واحد رفع نشود با اخراج چند صد نفری کارگران نساجی مواجه خواهیم شد و این موضوع به یک چالش جدی تبدیل می‌شود.

گودرزی با اشاره به تعداد بیمه شده اصلی استان، عنوان کرد: سال گذشته ۲۳۰ هزار بیمه شده اصلی داشتیم این رقم امسال به ۲۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است، تعداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی نیز ۷۵۸ هزار نفر است.

او تعداد مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را ۸۷ هزار نفر مطرح کرد و گفت: سال گذشته این رقم ۸۱ هزار نفر بود، تعداد مستمری بگیران و بازنشستگان نسبت به سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: ماهیانه ۵۷۵ میلیارد تومان مستمری به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close