لرستان

توزیع ۶۸ پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان

روزهای بروجرد– رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۶۸ متخصص در رشته‌های تخصصی پزشکی در مراکز درمانی استان توزیع خواهند شد.

بهرام دلفان در آیین خوش آمد گویی به متخصصین جدید ‌الورود به سیستم درمانی لرستان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های استان‌های کم برخوردار کمبود پزشک عمومی و متخصص است که علی‌رغم آموزش و تربیت این همه متخصص، بازهم با کمبود نیروی عمومی و تخصصی پزشکی مواجه‌ایم که از گلایه‌ها و انتظارت مردم و بازدیدهای به عمل آمده می‌شود به آن پی برد.

او افزود: همواره دانشگاه به دنبال جذب تخصص و شرایط ماندگاری آن‌ها است که حرف نهایی را در این قضیه منابع مالی و درآمدها می‌زنند که با برنامه‌های طراحی شده با توجه به اصل صرفه جویی، به دنبال افزایش درآمدهای دانشگاه هستیم.

دلفان تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم در عرصه سلامت وظیفه ماست و هیچ التزامی بالاتر از خدمت به بیماران و تأمین سلامت جامعه نیست؛ لذا با توجه به مسئولیت خطیر متخصصین در درمان بیماران به دنبال ایجاد بستری مناسب برای ارتقاء امور رفاهی و تسهیلات متناسب برای پزشکان متخصص هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: ۶۸ متخصص در رشته‌های تخصصی پزشکی از قبیل پاتولوژی، ارتوپدی، پوست و مو، داخلی، عفونی، قلب، نورولوژی، بیهوشی، پزشکی هسته‌ای، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس، طب فیزیکی، اطفال، گوش و حلق و بینی در مراکز درمانی استان توزیع خواهند شد.  

او گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ نیروی تخصصی بصورت موردی و ۱۰ متخصص دیگر نیز بصورت تمدید طرح جذب شده‌اند که مجموعاً تاکنون ۹۰ نیروی تخصصی در سال‌جاری جذب و در مراکز درمانی مشغول خدمت به مردم هستند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close