لرستان

حمله به آمبولانس فوریت های پزشکی در سلسله

روزهای بروجرد– رییس مرکز فوریت های پزشکی سلسله از حمله افرادی با هویت معلوم به آمبولانس اعزامی فوریت های پزشکی این شهرستان خبر داد.

ایرنا: شهاب صالحی اظهار کرد: طی تماسی با مرکز فوریت های پزشکی شهرستان و درخواست اعزام آمبولانس برای یک فرد بیمار در روستای یارآباد از توابع بخش فیروزآباد بلافاصله یک کد آمبولانس به محل مورد نظر اعزام شد.

او افزود: متاسفانه پس از رسیدن آمبولانس به محل مورد نظر ناگهان مردی با هویت معلوم با همراهی ۲ فرد دیگر از خانه خارج شده و با سنگ به آمبولانس اعزامی حمله‌ور می‌شوند.

صالحی با اشاره به ورود خسارات جدی به آمبولانس اعزامی از سوی این افراد عنوان کرد: متاسفانه خسارات سنگین و شدیدی به خودرو وارد شده و این موضوع سبب شده آمبولانس مذکور از چرخه امدادرسانی به شهروندان خارج شود.

حمله به آمبولانس فوریت های پزشکی در سلسله

او افزود: این آمبولانس جزو آمبولانس‌های پیشرفته شهرستان بود که تجهیزات و قطعات آن به سختی تامین می شود.

صالحی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حمله به تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسیده افزود: برای ضارب اصلی نیز پرونده قضایی تشکیل شده تا ضمن دریافت خسارات، برخورد قضایی لازم با نامبرده به عمل آید.

او بیان کرد: با خارج شدن هر آمبولانس ضربه بزرگی به چرخه خدمت‌رسانی به مردم وارد خواهد شد و اعمال خشونت علیه پرسنل اورژانس سبب تاخیر در خدمت‌رسانی به مردم می شود و از مقام محترم قضا درخواست داریم با خاطیان برخورد قضایی لازم صورت گیرد.

شهرستان سلسله از ۲ بخش مرکزی و فیروزآباد تشکیل شده و در شمال لرستان قرار دارد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close