اخبار بروجردلرستان

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان معرفی شدند

روزهای بروجرد– برگزیدگان بخش های مختلف سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان نفرات برتر بخش های مختلف این جشنواره بدین شرح معرفی شد.
« بخش صحنه ای »
۱- طراحی پوستر :
تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ریال به صورت مشترک به طراح پوستر نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان و آقای هومن مرادی برای نمایش « خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد اهدا شد.
رتبه برتر : هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشت .
۲- طراحی نور :
رتبه برتر : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال اهدا شد به آقای علی رضا زرین جویی برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» در شهرستان خرم آباد
۳- گریم : 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد به طراح گریم نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد .
رتبه برتر : هیئت داوران در این بخش انتخابی ندارد . 
۴- طراحی لباس :
رتبه سوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم سما ستایش برای نمایش « فرزند یک خنیاگرم» در شهرستان بروجرد .
رتبه دوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم سیمین محمدی برای نمایش « خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد .
رتبه اول : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم صفیه موسوی برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد . 
رتبه برتر : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به آقای نورالله ملکی برای بازی در نمایش «سوگ زندگان» در شهرستان خرم آباد .
۵- بازیگری زن : 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم روژان احمدی تبار برای بازی در نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر .
رتبه برتر : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم ناهید گودرزی برای بازی در نمایش « درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز.
جایزه ویژه بازیگری : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۶۰ ریال برای گروه بازیگران نمایش «شاه» در شهرستان ازنا . 
۶- طرح و ایده : 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال به صورت مشترک اهدا شد  به آقای حسام شریعتمداری برای نمایش «مستندی از یک مستند» از شهرستان بروجرد و سرکار خانم ناهید گودرزی برای نمایش «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز .
رتبه برتر : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به آقای علی آوش برای نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر .
۷- کارگردانی :
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد به آقای حسام الدین سریعتمداری برای نمایش «مستندی از یک مستند» از شهرستان بروجرد .
رتبه برتر : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم ناهید گودرزی برای نمایش «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز .
نمایش برگزیده خیابانی جهت معرفی به جشنواره منطقه ای فجر : نمایش خیابانی «درد تا مغز سر و جان برود» . 
رتبه سوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال به صورت مشترک اهدا شد به سرکار خانم شهرزاد عوض زاده برای نمایش «آب مهریه» از شهرستان ازنا و سرکار خانم احیا کوشکی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد . 
رتبه دوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال به صورت مشترک اهدا شد به سرکار خانم فائزه خوانساری برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد و سرکار خانم پگاه موسوی کیا برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد .
 
رتبه اول : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۶۰ ریال اهدا می شود به سرکار خانم ماریا الماسی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد
۸- بازیگری مرد :
کاندیداها : 
امیرحسین غفاری برای نمایش «فرزند یک خنیاگرم» 
احمدرضا رشیدی برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» 
عرفان مقصودی برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری»
عباس شیرزادی برای نمایش «آنالیز» 
پویا حسنوند برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» 
علی گنجی برای نمایش «آب مهریه»
دادمهر بادپروا برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری» 
دانش دولت شاهی برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» 
باربد محمدپور برای نمایش «بوبوک» .
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال به صورت مشترک اهدا شد به آقای علی گنجی برای نمایش «آب مهریه» از شهرستان ازنا و آقای باربد محمدپور برای نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان .
رتبه سوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ
 -/۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال به صورت مشترک اهدا شد به آقای عباس شیرزادی برای نمایش «آنالیز» از شهرستان خرم آباد و آقای پویا حسنوند برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد . 
رتبه دوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال به صورت مشترک اهدا می شود به آقای عرفان مقصودی برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری» از شهرستان بروجرد و آقای دانش دولت شاهی برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد . 
رتبه اول : هیئت داوران در این بخش انتخابی ندارد . 
۹- متن : 
هیئت داوران از پیشکسوت تئاتر استان لرستان جناب آقای شکرخدا گودرزی به خاطر نگارش نمایشنامه «فرزند یک خنیاگرم» به صورت ویژه تقدیر می نماید (مبلغ اهدایی -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال) . 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد  به سرکار خانم نگین نعمت الهی برای نمایش «دختران آفتاب» از شهرستان الیگودرز .
 
رتبه سوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال اهدا می شود به سرکار خانم بنفشه اعرابی نویسنده نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان .
رتبه دوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به آقای افشین میر ، نویسنده نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد
رتبه اول : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۷۰ ریال اهدا شد به آقای داود پورحمزه نویسنده نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد 
۱۰- کارگردانی :
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم نگین نعمت الهی برای کارگردانی نمایش «دختران آفتاب» از شهرستان الیگودرز .
رتبه سوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال اهدا شد به سرکار خانم پگاه فزونخواه برای کارگردانی نمایش «آنالیز» از شهرستان خرم آباد . 
رتبه دوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به آقای پویا حسنوند برای کارگردانی نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد .
رتبه اول : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۷۰ ریال اهدا شد به آقای رضا شاه کرمی کارگردان نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد . 
نمایش‌های برگزیده هیئت داوران جهت معرفی به جشنواره منطقه ای فجر با ذکر اولویت : 
۱) نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد . 
۲) نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد 
صورت‌جلسه هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان
« بخش خیابانی »
۱- طراحی لباس :
تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال اهدا شد به آقای آرش رضایی ، طراح لباس نمایش «شاه» از شهرستان ازنا . 
رتبه برتر : هیئت داوران در این بخش انتخابی ندارد . 
۲- موسیقی :
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال به صورت مشترک اهدا شد به آقای امیررحمان خسروی برای نمایش «سوگ زندگان» از شهرستان خرم آباد و آقای علی سلیمانی برای نمایش «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز .
رتبه برتر : هیئت داوران در این بخش انتخابی ندارد . 
۳- طراحی فضا : 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال اهدا شد به آقای علی آوش برای نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر .
رتبه برتر : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا می شود به سرکار خانم آمنه حسن علیزاده برای نمایش «مستندی از یک مستند» از شهرستان بروجرد . 
۴- بازیگری مرد : 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد به آقای یاسر عبدی پور برای نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر . 
۵- موسیقی :
رتبه برتر : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۶۰ ریال اهدا شد به آقای حامد چنگایی برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد .
۶- طراحی صحنه : 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال اهدا شد به آقایان امیدرضا محمودوند و امیرحسین جوانمرد برای نمایش «آنالیز» از شهرستان خرم آباد . 
رتبه سوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال اهدا سد به طراح صحنه نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان . 
رتبه دوم : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال اهدا شد به آقای پوریا حسنوند برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد .
رتبه اول : دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۶۰ ریال اهدا شد به آقای روحان امامی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم آباد . 
۷- بازیگری زن : 
کاندیدا :
خانم ستایش فلاحیان برای نمایش «بوبوک»
خانم شهرزاد عوض زاده برای نمایش «آب مهریه» .
خانم شادی روبهانی برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری»
خانم فاطمه یعقوبی برای نمایش «فرزند یک خنیاگرم» 
خانم احیا کوشکی برای نمایش «خوشبختی در اورسا»
خانم فائزه خوانساری برای نمایش «مراسم پوست اندازی یک روباه» 
خانم پگاه موسوی کیا برای نمایش «خوشبختی در اورسا» 
خانم گلی علمدار برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری»
خانم ماریا الماسی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» 
خانم پریا حفیظی برای نمایش «دختران آفتاب» 
خانم رُزا مرادی برای نمایش «مراسم پوست اندازی روباه» 
تقدیر : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال به صورت مشترک اهدا شد به سرکار خانم شادی روزبهانی برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری» از شهرستان بروجرد و خانم پریا حفیظی برای نمایش «دختران آفتاب» از شهرستان الیگودرز .
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close