اخبار بروجرد

چاپخانه یاقوت بروجرد بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور است

روزهای بروجرد– رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: چاپخانه یاقوت بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور است.

حمید آقایی در حاشیه افتتاح خط تولید جدید و تجهیز چاپ بسته‌بندی تولیدات دارویی و خط جدید صحافی بسته‌بندی دارویی در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان صورت گرفت، افزود: چاپخانه یاقوت سبز بروجرد با مدیرعاملی و صاحب امتیازی مجید کریمی‌پور، با ۶۲ نیروی کار فعال به صورت مستقیم، بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور است.

او تصریح کرد: چاپخانه یاقوت سبز زاگرس از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با ظرفیت ۶۸ ورق ماشین چاپ و تجهیزات کامل لیتوگرافی، دایکات و جعبه چسبانی در زمینه تولید انواع جعبه (با فونت بریل، برجسته کاری، یو وی موضعی و طلاکوب) بروشورو برچسب‌های ساده و چسبدار دارویی فعالیت می‌کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: این واحد چاپخانه‌ای در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده و با ۲۵ دستگاه مختلف چاپ ۲.۵ و ۴.۵ ورقی افست چهار رنگ و سیستم قبل از چاپ لیتوگرافی (پلیت ستر) و سیستم فول‌آپشن بسته‌بندی به بیش از ۱۴ شرکت دارویی در کشور خدمات ارائه می‌دهد.

آقایی اضافه کرد: کریمی‌پور در سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. افتخاری که در طی ۴ دهه گذشته، برای نخستین بار به نام استان لرستان و شهرستان بروجرد رقم زده شد.

 

 

منبع: ایسنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close