اخبار بروجرد

تخفیف ۵۰ درصدی برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده بروجرد

روزهای بروجرد–  شهردار بروجرد گفت: ساخت چندین پارک در مناطق هدف بازآفرینی شهری توسط شهرداری انجام شده و کسانی که متقاضی ساخت و ساز در بافت بازآفرینی هستند برای پروانه ساخت ۵۰ درصد تخفیف داده می‌شود.

فارس: یحیی عیدی بیرانوند در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت معادل سه برابر تعهد شهرداری در مناطق هدف بازآفرینی شهری انجام شده است.

او اظهار داشت: برای سال آینده هزار تن قیر برای آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری در مناطق بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده که در صورت تامین قیر انجام خواهد شد.

شهردار بروجرد گفت: احداث چندین پارک در مناطق هدف بازآفرینی شهری توسط شهرداری انجام شده و کسانی که متقاضی ساخت و ساز در بافت بازآفرینی هستند برای پروانه ساخت ۵۰ درصد تخفیف داده می‌شود.

عیدی بیرانوند افزود: بین دستگاه‌های آب، برق و گاز  و مخابرات و شهرداری باید یک هماهنگی بیشتر باشد و حفاری ها بدون هماهنگی انجام نشود.

او اظهار داشت: منطقه جهان آباد و دشت لاله نیز باید به مناطق هدف بازآفرینی اضافه شود زیرا در این مناطق نیز مشکلاتی وجود دارد.

شهردار بروجرد گفت: در مناطق هدف بازآفرینی شهری ۱۵۶ میلیارد تومان توسط شهرداری بروجرد برای آسفالت و ساخت فضای سبز و پارک‌ها اعتبار صرف کرده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close