اخبار بروجرد

تذکر فاطمه مقصودی به سه وزیر در مورد “اقدامات باندی” در بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در جلسه روز یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری با اشاره به انفجار تروریستی در کرمان گفت: بدون شک پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریسم جهانی خواهد بود.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای صمت و کار، گفت: متاسفانه در سایه اقدامات مشمئزکننده باندی، کانون‌های قدرت و ثروت در شهرستان بروجرد، برخی که چهره آنان بیش از پیش برای مردم مکشوف و عیان شده در اجرای منویات مقام معظم رهبری و برآورد دولت مردمی از رونق تولید و احیای واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان ناراحت هستند و تمام سعی خویش را در ایجاد ناامیدی بر قاطبه مردم بنا نهاده اند و تمامی امکانات پیدا و پنهان خویش را در جلوگیری از این امر مبارک اختصاص داده اند، مردم آن ها را شناخته اند و امیدوارم مسئولین امر قاطعانه با این اقدامات باندی برخورد نمایند.

او خطاب به وزیر کشور افزود: نص صریح قانون است که امکانات عمومی و شهرداری باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد. امروز فریاد اکثر قریب به اتفاق همه نامزدهای انتخاباتی در شهرستان بروجرد از این حجم ناعدالتی ها و بی قانونی ها که در سایه انفعال برخی که مسئولیت دفاع و صیانت از قانون را دارند و در بی تفاوت ترین حالت ممکن می باشند شاهد بی پرواترین اقدامات غیرقانونی در تامین منافع کانون های قدرت، ثروت هستند بلند است. مگر رهبر نفرمودند که بالاترین مصلحت اجرای قانون است و من فاطمه مقصودی زبان ملت در خانه ملت هستم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close