اخبار بروجردلرستان

مه‌گرفتگی شدید در محور بروجرد به اراک/ تداوم بارش برف در گردنه‌های لرستان

روزهای بروجرد– مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان آخرین وضعیت محورهای این استان را در پی ورود سامانۀ بارشی تشریح کرد.

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی لرستان، اظهار داشت: بارش باران در محورهای خرم‌آباد، پلدختر و کوهدشت جریان دارد.

او با تأکید به بارش برف در گردنه‌های زاغه، رازان، محور خرم‌آباد به بروجرد و نورآباد افزود: ریزش سنگ در محورهای پلدختر و چگنی توسط نیروهای راهداری پاک‌سازی شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به آماده‌باش ۴۰۰ راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین، عنوان کرد: عملیات برف‌روبی به‌طور مداوم در محورهای این استان در حال انجام است.

او با بیان اینکه مه‌گرفتگی شدید و بارش برف در محور بروجرد به‌سمت اراک (گردنۀ هیراب) جریان دارد، بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

شیروانی با تأکید به لغزندگی جاده‌های لرستان در پی بارش برف‌وباران، گفت: رانندگان در محورهای این استان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و آخرین وضعیت راه‌ها را از سامانۀ ۱۴۴ جویا شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تداوم گشت‌های راهداری در جاده‌های این استان ابراز کرد: محورهای لرستان هم‌اکنون باز و تردد برقرار است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close