اخبار بروجردویژه ها

۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد آبسرده

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد با اشاره به پیگیری طرح اضطرار پروژه ساخت سد آبسرده گفت: ما این هفته توانستیم مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این پروژه اخذ کنیم.

فاطمه مقصودی افزود: بازدید از روند اجرای پروژه‌های درحال احداث از جمله اقداماتی است که به طور پیوسته در دستورکار داریم ضمن اینکه ما اجرای پروژه احداث سد آبسرده را در بروجرد داریم که در حال پیگیری طرح اضطرار آن در کشور هستیم چرا که در این منطقه با مشکل تنش شدید آبی مواجه هستیم.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما این هفته توانستیم مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این پروژه اخذ کنیم.

او تصریح کرد: نساجی بروجرد از جمله ظرفیت‌های بسیار خوب برای اشتغال بانوان در این منطقه است که توانستیم تعداد ۱۵۰۰ نفر به حوزه اشتغال این مجموعه اضافه کنیم که تعداد ۵۰۰ نفر از آنها زنان بی‌سرپرست هستند ضمن اینکه در حال پیگیری برای رفع مشکلاتی هستیم که برای اشتغال این بانوان ایجاد شده بود.

این نماینده مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه این مشکلات ناشی از اقدامات تعدادی از بدخواهانی بوده که تمایل به راه‌اندازی این مجموعه و تحقق اهدافی که دنبال می‌کند، نداشتند. بنابراین در حال تلاش هستیم تا این مشکلات را به سرعت رفع کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، در بیان نحوه سرکشی خود به روستاهای این منطقه، تاکید کرد: بازدید از روند فعالیت کارگاه‌های خُرد اشتغال همچون کارگاه خیاطی در روستای حاجی‌آباد از جمله اقداماتی بود که هفته گذشته انجام دادیم، همچنین نشست‌هایی با بانوان درجهت پیگیری و رفع مشکلات آنها برگزار کردیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close