اخبار بروجرد

بارش برف جاده ۶۰ روستا در بروجرد را مسدود کرد

روزهای بروجرد- رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: بارش برف جاده ۶۰ روستای این شهرستان در بخش های مرکزی، شیروان و اشترینان را مسدود کرد.

محمد ایرانشاهی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر بارش برفی که از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز شده و تا ۶ صبح امروز ادامه داشت راه ارتباطی برخی روستاها دچار مشکل شده است که از ۶۰ روستایی که راه آنها بر اثر برف مسدود شده تا کنون ۱۰ روستا بازگشایی شده است و مابقی نیز تا پایان امروز بازگشایی می شود.

او با بیان اینکه تمام جاده های اصلی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: بارش برف در بالای گردنه ها به ۳۰ سانتی متر هم می رسد اما در قسمت های پایین تر میزان بارش ها کم بوده و هم اکنون بدون هیچ مشکلی تردد در جاده‌های ارتباطی شهرستان بروجرد برقرار است.

ایرانشاهی بیان کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دما به خصوص در طول شب که احتمال یخ زدگی بیشتر می شود توصیه می شود از سفرهای شبانه تا حد امکان خودداری شود.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، اضافه کرد: در صورت ضرورت سفر به رانندگان توصیه می شود پمپ CNG و باک های بنزین خودروها پر باشد و زنجیر چرخ و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان با فعالیت سامانه بارشی که از جمعه شب د راغلب نقاط استان فعال شده است ؛ لغزندگی سطح جاده‌ها، کولاک برف در جادها و خطر سقوط بهمن در نواحی کوهستانی، انسداد راه های ارتباطی روستاها، اختلال در ناوگان حمل و نقل، لغو فعالیت های عمرانی و ساختمانی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی پیش بینی می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close