اخبار بروجرد

معاینه فنی خودرو با ۵۰ درصد تخفیف در بروجرد انجام می‌شود

روزهای بروجرد- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بروجرد گفت:از اول بهمن ماه به مناسبت هفته هوای پاک معاینه فنی خودروها با ۵۰ درصد تخفیف انجام می‌شود.

اصغر بلکی وند در گفت‌وگو با فارس افزود: به مناسبت هفته هوای پاک انجام معاینه فنی در مراکز معاینه فنی شهرستان بروجرد با ۵۰ درصد تخفیف و نصب فیلتر رایگان برای خودروها انجام می‌شود.

او اظهار داشت: طبق هماهنگی به عمل آمده از طرف اداره حفاظت محیط زیست بروجرد، مراکز معاینه فنی کمیل، قائم و کیهان (سبک و سنگین) در روز یکشنبه اول بهمن از ساعت ۸ الی ۱۳ اقدام به معاینه فنی با تخفیف ۵۰ درصد و ارائه فیلتر رایگان به شهروندان می‌نمایند.

رئیس اداره محیط زیست بروجرد گفت: به مناسبت هفته هوای پاک زنگ هوای پاک در مدرسه دخترانه فرشتگان بروجرد نواخته شد.

بلکی وند افزود: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد بمناسبت هفته هوای پاک با همکاری اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و منابع طبیعی اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته هوای پاک در مدرسه دخترانه فرشتگان کرد.

او اظهار داشت: در این برنامه علاوه بر زنگ هوای پاک، مدیران آموزش و پرورش، محیط زیست و کارشناس منابع طبیعی در خصوص اهمیت حفظ هوای پاک و محیط زیست برای دانش آموزان سخنرانی کردند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست بروجرد گفت: همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاه آثار تجسمی و نقاشی دانش آموزان در موضوع هوای پاک برگزار و به منتخبین آثار این نمایشگاه جوایزی اهدا گردید. 

بلکی وند افزود: به مناسبت هفته هوای پاک چند اصله نهال با همکاری دانش‌آموزان در محوطه مدرسه غرس شد.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close