اخبار بروجرد

پلمب سه مطب دندانپزشکی غیرمجاز در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون درمان شبکه بهداشت بروجرد گفت: سه مطب دندانپزشکی غیرمجاز در بروجرد پلمب و تجهیزات پزشکی موجود در آنها نیز ضبط شد.

دکتر مهدی زارعی در جمع خبرنگاران افزود: پیرو شکایت‌های مردمی مبنی‌بر ارائه خدمات دندانپزشکی توسط افراد بدون صلاحیت و مدرک تحصیلی و در نتیجه ایجاد عوارض غیرقابل جبران مانند بروز بیماریهای عفونی و همچنین مشکلات دهان و دندان، برای بیماران در این سه مطب دندانپزشکی مجزا موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 کارشناسان معاونت درمان شبکه‌ بهداشت، پلیس اماکن انتظامی و ماموران تعزیرات حکومتی با حکم دادستانی به محل‌های مورد نظر مراجعه و پس‌ از شناسایی و پلمب مطب ها تمام اموال و تجهیزات دندانپزشکی ضبط و افراد خاطی به مراجع‌قضایی ارجاع داده شدند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد، با تاکید بر لزوم صیانت از حقوق شهروندان و گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز درمانی غیرمجاز، یادآور شد: یکی از وظایف حوزه‌ معاونت درمان، حفظ سلامت آحاد جامعه تعیین شده و بیشترین تخلفات پزشکی در شهرستان بروجرد، مربوط به دندانپزشکی است.

زارعی ادامه داد: به همشهریان توصیه می شود از مراجعه به این گونه مراکز که علاوه بر رعایت نشدن بهداشت و استانداردهای لازم، می‌توانند باعث بروز خطرات جبران ناپذیری برای مراجعه‌کنندگان شود، خودداری کنند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close