لرستان

توضیحات فرماندار خرم‌آباد درباره‌ی کلیپ منتشر شده با عنوان تقلب در انتخابات

روزهای بروجرد– فرماندار خرم آباد درخصوص کلیپ منتشر شده با عنوان “تقلب در انتخابات” در فضای مجازی استان توضیحاتی ارایه داد و گفت: فیلم منتشر شده کامل نیست و خانمی که تقاضای بررسی عکس کارت ملی را داشته، قبلا رای داده بود.

محمدباقر احمدی چگنی در حاشیه جلسه ستاد سفر در لرستان، در جمع خبرنگاران در خصوص کلیپی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، ضمن رد هرگونه تخلف اظهار کرد: بعد از تماشای کلیپ به عنوان مدعی، تمام مجریان و افراد حاضر در این شعبه را به صورت جداگانه احضار و در خصوص اتفاق رخ داده توضیح خواستیم که همه آنان یک موضوع واحد را مطرح کردند.

او افزود: خانمی به این شعبه مراجعه و ادعا کرده اصل کارت ملی را همراه ندارد و تنها عکس کارت را در گوشی دارد ، متصدی سیستم که در محل اخذ رای حضور دارد نیز تلفن همراه وی را به عوامل صندوق می‌دهد تا چک و بررسی کنند که در فیلم منتشر شده در فضای مجازی این ماجرا را نشان می‌دهد.

فرماندار خرم آباد اظهار کرد: در ادامه متصدی که پشت سیستم است این خانم را صدا کرده و به او می گوید قبلا رای داده و اجازه رای مجدد ندارد، اما این قسمت از فیلم را با هدف ایجاد شائبه حذف کرده‌اند.

احمدی چگنی تاکید کرد: فردی که پشت سیستم اخذ رای بوده نیز به دلیل جوسازی از عامل انتشار فیلم شکایت کرده‌ است.

او هرگونه تخلف را خط قرمز مسوولان و از برخورد قاطع با این گونه موارد خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی در صدد شناسایی انتشار دهنده فیلم و خانم مورد نظر هستند.

در چند روز گذشته کلیپی در فضای مجازی استان منتشر شده که منتشرکنندگان مدعی هستند در یکی از شعب اخذ رای خرم‌آباد تقلب صورت گرفته و متصدی با عکس کارت ملی فردی دیگر اقدام به رای دادن کرده است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close