اخبار بروجرد

برگزاری نخستین دوره بینال مجازی خوشنویسی « مدافعین ایران من »به میزبانی بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری نخستین دوره بینال ( دوسالانه ) استانی خوشنویسی ” یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت ” با عنوان « مدافعین ایران من » به صورت مجازی به میزبانی بروجرد خبر داد.

احمدحسین فتایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از مدافعان سلامت استان، گفت: این جشنواره همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها با همکاری این اداره کل، موسسه فرهنگی هنری ره پویان امین و انجمن خوشنویسان بروجرد برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سطح جامعه و همچنین تقویت بسترهای هنری استان در این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری بینال مجازی خوشنویسی « مدافعین ایران من » است و از تمامی هنرمندان خوشنویس استان می خواهیم در این رویداد حضوری پررنگ داشته باشند.

وی ادامه داد: هنرمندان خوشنویس استان می توانند آثار خود را در دو موضوع ” وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی ” و ” کرونا، ایثارگری و مدافعان سلامت ” در قالب خط نستعلیق و شکسته نستعلیق تا ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه بینال ارسال نمایند.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: فراخوان این رویداد هنری بر روی پرتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد به آدرس: https://boroujerd.farhang.gov.ir قرار گرفته و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به این پرتال مراجعه نمایند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close