لرستانویژه ها

دوز سوم واکسن کرونا برای بیماران زمینه‌ای در لرستان تزریق می‌شود

روزهای بروجرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در حاشیه جلسه استانی ستاد مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: در جلسه امروز تقویت طرح شهید سلیمانی، کنترل، قرنطینه بیماریابی و افزایش سطح نظارت‌ها به ویژه بر اماکن و اصناف مورد تاکید قرار گرفت.

محمود ثمینی افزود: مسلما علاوه بر تزریق واکسن کرونا، هر موقع پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شد، تعداد مبتلایان به کرونا نیز کاهش یافت و رنگ بندی شهرها نیز مطلوب شد و باید گفت عکس این موضوع نیز در بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی کاملا مشهود است بنابراین از مردم درخواست داریم که با در نظر گرفتن شکنندگی شرایط، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار لرستان با بیان اینکه هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان پلدختر قرمز است عنوان کرد: با توجه به شرایط این شهرستان تاکید شد مدارس پلدختر به صورت مجازی برگزار شوند.

وی با اشاره اینکه شهرهای خرم‌آباد، الیگودرز و الشتر نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارندگفت: کسانی که تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند، لازم است با مراجعه به مراکز مشخص شده نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

ثمینی تصریح کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا علاوه بر کادر درمان، افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا خاص هستند ازنظر فاصله زمانی چهار ماهه از تزریق دوز دوم واکسن، می‌توانند نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند.

وی اظهارداشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا شهرهای استان وارد وضعیت قرمز کرونا نشوند اما در صورت وقوع این اتفاق برابر قانون عمل می‌شود و فعالیت‌های آموزشی به ویژه در مدارس سطح استان از حالت حضوری به غیر حضوری و مجازی، با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان تغییر می‌کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close