اخبار بروجرد

تخت‌های بیمارستان کوثر بروجرد به ۳ برابر افزایش خواهد یافت

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تخت‌های بیمارستان کوثر شهرستان به ۳ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد که امروز ۲۹ اسفندماه صورت گرفت، اظهار کرد: در طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد مساحت این بیمارستان از ۶ هزار مترمربع به بیش از ۲۰ هزار مترمربع خواهد رسید و علاوه بر ایجاد استانداردهای درمانی بخش‌های سی‌سی‌یو، آی سی یو، ان آی سی یو و پنج بخش ویژه بستری و تجهیزات کامل از جمله سی‌تی‌اسکن و ام آر آی به آن افزوده شده است.

وی تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از زیرساخت‌های مهم درمانی لرستان و بروجرد است که به همه مردم به‌خصوص کارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد کرد.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح درمانی زمینه ایجاد بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: درمانگاه فعلی ۳۵۰ متر مربع بوده که با افتتاح و بهره‌برداری درمانگاه جدید مساحت آن به ۳۶۰۰ مترمربع خواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تخت‌ها تعداد آن‌ها به ۳ برابر افزایش پیدا می‌کند فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد خواهد شد.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه کارگری طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در حال انجام است.

گودرزی عنوان کرد: با راه‌اندازی این طرح مردم بروجرد و بسیاری از مراجعین دیگر شهرها می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: باید فضای خدمات‌رسانی بهداشت و درمان را افزایش دهیم تا با این افزایش خدمات‌رسانی موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شویم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close