اخبار بروجرد

بهره‌برداری از ورزشگاه ولایت بروجرد تا پایان سال ۱۴۰۲

روزهای بروجرد– مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ورزشگاه ولایت بروجرد با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال ۱۴۰۲ به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد.

آرش قیاسیان در جلسه شورای اداری بروجرد اظهار کرد: ورزش با گستره عظیمی از مخاطبان، نهادی اجتماعی است و هم‌اکنون در لرستان ۵۶ هزار ورزشکار سازمان یافته زن و مرد داریم.

وی اضافه کرد: ۶۰۰ هیات ورزشی فعال در استان داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: شهرستان بروجرد با ۱۲ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۸۵ باشگاه ورزشی خصوص و ۲۲ اماکن ورزشی یکی از شهرستان‌های باظرفیت استان محسوب می‌شود.

قیاسیان عنوان کرد: دولت سیزدهم ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به حوزه ورزش تخصیص یافت که این مهم سبب شور و شعف و نشاط در استان شد.

وی اضافه کرد: ۳۰ پروژه فعال اداره کل ورزش و جوانان در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

ورزشگاه ولایت ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه ورزشگاه ولایت یکی از پروژه‌های مهم این اداره کل است، بیان کرد: این پروژه ظرفیت ۵۰۰۰ نفر را در فاز اول دارد و در سفر اخیر هیات دولت ۵۰ میلیارد تومان به آن تخصیص داده شد و پیگیر هستیم موافقت‌نامه‌هایی با راه و شهرسازی داشته باشیم تا این پروژه را به سرانجام برسانیم.

قیاسیان گفت: ورزشگاه ولایت بروجرد هم‌اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ این پروژه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد.

 

منبع: ایسنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close