اخبار بروجردحوادث

جسد بی جان مرد مفقودشده در مزارع روستای فلک‌الدین بروجرد پیدا شد

روزهای بروجرد- معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: جسد بی جان مرد مفقود شده در مزارع روستای فلک‌الدین پس از جست‌وجو پیدا شد.

نادر موسیوند اظهار کرد: در پی تماس احدی از روستای شمس‌آباد با سامانه ١٢۵ مبنی بر اینکه مدت دو روز است مرد حدود ۴۵ ساله مفقود شده بلافاصله یک اکیپ جستجو به محل اعزام شد.

او تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از جمع‌آوری اطلاعات و آخرین مکان روئیت فرد مفقود شده، عملیات جست‌وجو را با سرعت آغاز کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بروجرد خاطرنشان کرد: این عملیات ٣ ساعت مستمر و با همکاری نیروهای مردمی، ادامه داشت و در نهایت جسد فرد مذکور در مزارع روستای فلک‌الدین پیدا و در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار گرفت تا مراحل قانونی طی شود.

موسیوند مهار حریق در یک منزل مسکونی واقع در خیابان تختی جنب دبستان مالک اشتر، نجات و رهاسازی یک قلاده سگ از چاهی به عمق ۵ متر واقع در میدان میوه و تره‌بار، ٢ مورد امدادرسانی به افراد محبوس شده در آسانسور و یک مورد منزل مسکونی را از جمله عملیات‌های ٢۴ ساعت گذشته توسط آنش نشانان برشمرد.

او همچنین از زنده گیری یک جغد که وارد منزل یکی از همشهریان شده بود توسط آتش‌نشانان و تحویل آن به باغ پرندگان خبر داد و افزود: ورود غافلگیرانه یک جغد به داخل یک منزل مسکونی واقع در خیابان مقدسی شمالی، موجب رعب و وحشت ساکنین منزل شد.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بروجرد اضافه کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵، آتش‌نشانان با حضور در محل موفق شدند که در کمترین زمان ممکن این پرنده وحشی را زنده گیری و تحویل باغ پرندگان دهند.

موسیوند بیان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با پرندگان شکاری در محیط شهری، از مقابله و آسیب‌ رساندن به آن‌ها خودداری کنند و ضمن رعایت فاصله از پرنده با شماره ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند.

او ادامه داد: اطفای حریق یک دستگاه خودروی پراید در خیابان مدرس، باغ واقع در جاده دانشگاه، یک واحد تجاری در خیابان امام حسین (ع)، ٣ مورد امدادرسانی به افراد محبوس شده در آسانسور و ٢ مورد منزل مسکونی از دیگر عملیات‌های صورت پذیرفته توسط سازمان آتش‌نشانی بود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close