اخبار بروجرد

کتابخانه‌های عمومی بروجرد ۴۰ هزار عضو دارد

روزهای بروجرد– رییس کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: کتابخانه‌های شهرستان بروجرد ۴۰ هزار عضو دارد که از این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ عضو فعال هستند.

فرهاد سوداگر به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون هفت کتابخانه نهادی، هفت کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه آستان قدس رضوی در بروجرد فعال است که ثبت نام عضویت در کتابخانه‌های این شهرستان به مناسبت هفته کتاب، در روزهای ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور ایجاد انگیزه کتابخوانی و تلاش در راستای تحقق شعار هفته کتاب مبنی بر” آینده خواندنی است” علاقه مندان می توانند برای ثبت نام رایگان عضویت، به کتابخانه های شهرستان مراجعه کنند و ضمن مطالعه کتابهای مفید از خدمات فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها استفاده نمایند.

سوداگر ضمن گرامیداشت سی و یکمین هفته کتاب در تاریخ تقویم جمهوری اسلامی اضافه کرد: در این هفته بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

رییس کتابخانه های عمومی بروجرد ادامه داد: از جمله برنامه‌های هفته کتاب شامل میز خدمت در نمازجمعه، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان و بخش اشترینان، بازدید دانش آموزان از کتابخانه‌ها، برگزاری عصر شعر کتاب با حضور شعرای برجسته شهرستان و مسابقه کتابخوانی با محور آینده روشن است می باشد.

۲۴ آبان ماه به عنوان روز کتاب و کتابخوانی نام گذاری شده و ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه بعنوان هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلف گرامی داشته می شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close