اخبار بروجرد

دستگیری عامل قدرت نمایی فضای مجازی در بروجرد

روزهای بروجرد– فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم کرده بود خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و اطلاع از فعالیت صفحه اینستاگرامی فردی که اقدام به قدرت نمایی با سلاح کرده بود شناسایی و دستگیری گرداننده آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا افزود: مأموران با اقدامات و اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در کمتر از ۱۲ ساعت وی را دستگیر و از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۸۸ عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ مهدوی کیا با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضایی شد، گفت: برابر قانون هرگونه قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی جرم محسوب شده و از این رو رعایت اخلاق در فضای سایبری و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی بروجرد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و عموم مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی و حقیقی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.

 

 

منبع: صداوسیما

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close